FAQ

Expedierea produselor se face prin firma de curierat Fan Courier.
Conditiile de expediere prin Fan Courier sunt urmatoarele:
taxa de livrare este de 20 RON (TVA inclus) pentru plata ramburs (la livrare) sau transfer bancar;


Momentant plata se face doar ramburs


Timpul de livrare este 1-2 zile de luni pana vineri . Comenzile de Vineri ora 16 pana Duminica ora 24 se vor procesa Luni.


Acest magazin online functioneaza conform prevederilor legale ale Statului Roman.


Un angajat o sa preia comanda dvs si o sa va contacteze pentru confirmare.Daca totul este ok produsul va fi predat firmei de curier si livrat catre dvs.


Da, in pachetul cu produsele o sa gasiti si factura fiscala.


Termenul de returnare al produselor achizitionate este de 14 zile de la primirea produsului, conform legislatiei O.G 34/2014,valabil în continuare doar pentru persoane fizice .
In acest sens, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului.
Regula de mai sus se va aplica numai in cazul in care produsele sunt intr-o stare perfecta precum cea in care au fost livrate, fara urme ale utilizarii, cu etichetele originale si in ambalajul original, cu toate documentele care l-au insotit si dovada achizitiei (copia facturii).


Pasii care trebuie urmati pentru returnare
1. Instiintarea comerciantului, prin telefon sau e-mail despre dorinta de returnare a produsului in termen de 14 zile de la primire.
2. Expedierea-retur a produsului in termenul de 14 zile de la primirea produsului prin intermediul curierului .
3. Va rugam ca in momentul expedierii, sa aveti grija la:
– Atasarea obligatorie a facturii (copie) si certificatului de garantie al produsului (original)-daca este cazul;

In functie de optiunea cumparatorului, banii aferenti produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs sau se pot returna in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produsului de catre New Fashion Romania, in contul indicat de cumparator.
Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate de catre cumparator.

Daca sunt probleme legate de continutul pachetului sau de factura va rugam sa ne contactati in maxim 3 zile de la primirea coletului sau facturii.
Suntem oameni si uneori gresim, dar ne straduim sa le reparam in asa fel incat sa reducem pagubele la minim.